Wstążki, rurki, muszelki, świderki, nitki, kokardki – zapraszamy do krainy makaronów! A w niej do wyboru, do koloru – bogactwo asortymentu zachwyca. Zachwycają również możliwości lukratywnych zysków. Czytaj więcej »
Wstążki, rurki, muszelki, świderki, nitki, kokardki – zapraszamy do krainy makaronów! A w niej do wyboru, do koloru – bogactwo asortymentu zachwyca. Zachwycają również możliwości lukratywnych zysków. Czytaj więcej »
Komponując asortyment w placówce detalicznej nie możemy zapomnieć o serach pleśniowych. Odpowiedź na pytanie „dlaczego?” jest bardzo prosta. Są one bowiem nieodłącznym elementem diety zarówno młodszych, jak i starszych konsumentów. Czytaj więcej »
Produkty z obniżoną zawartością cukru, tłuszczu, cholesterolu, czy bez laktozy to asortyment, który powinien, chociażby w niewielkich ilościach, pojawić się w sklepie spożywczym. Co na temat tej specyficznej kategorii sądzą detaliści? Czytaj więcej »
Dostępność kategorii śniadaniowych różni się w tradycyjnych sklepach osiedlowych w zależności od typu kategorii – mleko charakteryzuje się największą dostępnością – znajdziemy je w 80% sklepów, produkty mleczne typu serki do smarowania, serki homogenizowane, jogurty znajdziemy w około 70% sklepów, dżemy i płatki śniadaniowe posiada w swojej ofercie około 73% sklepów. Czytaj więcej »
Asortyment dedykowany śniadaniu to ciekawa kategoria, o której przypominamy sobie zaraz po dźwięku porannego budzika. To „świat produktów”, spośród których wiele artykułów powinno znaleźć swoje miejsce na sklepowej półce, pomnażając tym samym zyski detalistów. Czytaj więcej »
Smaki babcinych przetworów, które przywodzą na myśl beztroskie dzieciństwo dzisiaj muszą także być dostępne w każdym sklepie. O dżemach, marmoladach, konfiturach i powidłach słów kilka. Czytaj więcej »
Czarna, czerwona, biała, zielona – śmiało można powiedzieć „do wyboru, do koloru”! Taki jest świat herbaty – bogaty, kolorowy, aromatyczny i co najważniejsze – dostarczający nam przyjemności każdego dnia. Czytaj więcej »
Karnawał to czas świętowania i hucznych zabaw w gronie przyjaciół. Niezależnie od tego, czy organizujemy imprezę tematyczną, czy też kameralne przyjęcie, musimy zadbać w szczególności o to, by naszym gościom nie zabrakło energii przez całą noc. Kluczem do zabawy jest nie tylko odpowiedni nastrój i dobra muzyka, ale też odpowiednie karnawałowe menu. Czytaj więcej »
Chiński Nowy Rok jest dla Chińczyków jednym z najważniejszych świąt obchodzonych w ciągu roku. Okres ten jest inaczej nazywany Świętem Nowego Roku Księżycowego, ponieważ w przeciwieństwie do kalendarza europejskiego, jego datę wyznacza kalendarz księżycowy, a nie słoneczny. W roku 2012 Chiński Nowy Rok wypada 23 stycznia i minie pod znakiem Smoka. Czytaj więcej »
Przewodnik po napojach energetycznych Czytaj więcej »
Przewodnik po detergentach Czytaj więcej »
Przewodnik po środkach do mycia naczyń Czytaj więcej »
Przewodnik po markach piwnych stanowi informację handlową skierowaną wyłącznie do pełnoletnich przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży hurtowej i detalicznej piwa. Czytaj więcej »
Marta Całus, Trade&Marketing Manager, LAKMA STREFA...
Karolina Kuźnicka-Salhuana, Senior Brand Manager Lipton &...
Rozmowa z Anną Matułą – Dyrektorem ds. Audytu Zakładów...
Jakie trendy na rynku alkoholi są najbardziej widoczne?...
Na początku marca w Krakowie odbyła się XVI edycja...
Ceny kakao na światowych giełdach szybko się nie...
Wśród Polaków, którzy będą grillować w majówkę, 88,7%...
Przychody gastronomiczne restauracji pod szyldami SPHINX...
Rusza sezon na truskawki, najbardziej wyczekiwany gatunek w...
Jak podwoić liczbę placówek handlowych w zaledwie 5 lat? Na...
PepsiCo zaopatruje punkty sprzedaży w ścisłym centrum...
Grupa Ferrero już po raz 5. znalazła się w raporcie FOB...
Lider Gospodarki Obiegu Zamkniętego...
Wraz z refreshingiem opakowań rusza kampania marketingowa...
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na...
Po długiej i mroźnej zimie przyszedł, przez wielu...
Do linii Duda High Protein dołączają kabanosy i to w...
Soplica nie przestaje zaskakiwać! Kolejny rok wypuszcza nową...
Wraz z refreshingiem opakowań rusza kampania marketingowa...
Motywem przewodnim kampanii są wyraziste krowie łaty ...
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem...
Desperados, najpopularniejsze imprezowe piwo w Polsce, od lat...
10 kwietnia wystartowała najnowsza kampania Employer...